nomadischefamilie.reismee.nl

🌍🚐 Camperroadtrip avontuur begint morgen! Op weg naar de Poolcirkel! 🌲🌞

Hallo iedereen! Vanaf vandaag willen wij graag ons avontuur delen, want wij beginnen morgen aan een fantastische camperroadtrip via Denemarken naar Zweden, met als uiteindelijke bestemming de mystieke Poolcirkel! Wildkamperen staat bovenaan de lijst van onvergetelijke ervaringen, we kunnen niet wachten om de adembenemende natuur en verborgen schatten van Scandinavië te ontdekken. Dus spring aan boord en reis met ons mee terwijl wij onze eerste dag met jullie delen!

Onderweg naar het Noorden: onze eerste stop in Denemarken en de betoverende schoonheid van Zweden

Na maanden van planning en voorbereiding, waarbij Nanne de route zorgvuldig uitstippeldeen alle nodige benodigdheden zijn ingepakt, is het eindelijk tijd om ons avontuur te beginnen. We stappen in de comfortabele camper van opa en rijden richting het noorden, met een hart vol verwachting en een glimlach op onze gezichten. Onze eerste stop wordt hopelijk Denemarken, een land dat bekend staat om zijn prachtige kustlijn, charmante dorpjes en vriendelijke mensen. Het plan was richting Frederikshaven te rijden en vandaar de ferry naar Göteborg te nemen, maar we besloten via de Storebaelt brug en de Oresund brug via Malmö Zweden in te rijden. Aangekomen in Zweden hopen we het adembenemende Zweedse landschap, te begroeten met haar uitgestrekte bossen, kristalheldere meren en majestueuze bergen.

Ons ultieme doel: De Poolcirkel bereiken en een worden met de natuur

Ons doel is: de Poolcirkel bereiken. We willen zoveel mogelijk off-road gaan om de minder bekende paden te verkennen, zodat we kunnen genieten van de rust en sereniteit van de ongerepte natuur. Wildkamperen is onze prioriteit, omdat we graag één willen worden met de natuur.

Op weg naar de Poolcirkel: een avontuur vol verwondering en opwinding

En zo begint onze avontuurlijke reis naar de Poolcirkel, vol verwondering en opwinding. Wij kijken uit naar alles wat er komen gaat. Via dit reisblog zullen we jullie op de hoogte houden van onze avonturen terwijl we de Poolcirkel naderen. Blijf op de hoogte voor meer verhalen over onze roadtrip en de magie van wildkamperen in Scandinavië!

Laat je e-mailadres achter onderaan dit bericht (of aan de zijkant) om op de hoogte te blijven van nieuwe blogs.

Je kunt ons ook volgen op Instagram en Youtubeonder de naam @de_nomadischefamilie.

Vrolijke groet De Nomadische Familie: Nanne, Louisa en Mats

Mariella en Nea Mulder

Ha Louisa, natuurlijk willen we jullie volgen op jullie reis? Fijne reis! Groetjes Mariella en Nea

Irene ter Horst

Hoi Louisa,
Het lijkt me leuk om jullie te volgen op jullie reis naar de Poolcirkel. Mooie reis gewenst!
Groetjes, Irene

Ingrid Westra